28/11/11

Grattis på födelsedagen mommo! ♥

Igår var jag tillsammans med Basti till stan och där köpte jag nästan alla julklappar. Har bara kvar att köpa till vännerna. Känns så skönt att ha det undan redan, så behöver man inte stressa några dagar före julen. Köpte också en mysig mössa till mig själv. Har inte använt mössa på flera vintrar men nu ska jag göra det.

Idag har det varit en ganska trög dag. Har varit på dagiset som vanligt och när jag kom till stan med bussen gick jag hem. Det var ganska lamt men ändå uppfriskande på samma gång.


Helt ljuvligt té. Det är speciellt gott att dricka nu när det är så kallt.


Min nya söta mössa. Från Seppälä för 9,95€.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0